środa, 29 października 2014

Kokardki z małżami, awokado z chrupiącą sałatą

Wyczarowałam dzisiaj pyszną sałatkę, tak pod wpływem chwili a efekt zadziwiający, zapewniam, uwierzcie mi na słowo.
Wszystko świetnie pasuje a i witaminy skaczą tu i tam.
Polecam do wypróbowania.

                   Składniki:
  • 100 g makaronu mini kokardki Czaniecki
  • 1 awokado czerwone
  • sok z 1 cytryny
  • 200 g małży wędzonych w oleju słonecznikowym
  • 1 mała papryka czerwona
  • 1/4 główki sałaty lodowej
  • sól
  • pieprz
  • 1 łyżka octu winnego białego

Sałatę lodową pokroiłam na kawałki i włożyłam do miski.
Dodałam do niej małże wędzone w oleju słonecznikowym a także pokrojoną w paseczki czerwoną paprykę.
Awokado obrałam i pokroiłam w kostkę skrapiając od razu sokiem z cytryny aby nie ściemniało i dołożyłam do miski.
Makaron gotowałam 3 minuty aby był al'dente, odcedziłam, przestudziłam i dodałam do miski.
Dodałam do sałatki sól, pieprz oraz łyżkę octu winnego białego i wymieszałam.
Sałatkę schłodziłam przed podaniem.

Smacznego.
Przepis własny.
zBLOGowani.pl

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger