Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

poniedziałek, 24 listopada 2014

Krem jarzynowy z soją i szpinakiem

Pyszny rozgrzewający krem na jeszcze jesienne dni ale zapowiadają mrozy i śniegi więc ta zupa będzie jak znalazł.
Soja doda energii a szpinak odpowiednich mikro i makro elementów a także żelaza.
Polecam gorąco.
                          Składniki:
  • 3 marchewki
  • 1 por
  • 1 pietruszka
  • 1/2 bulwy selera
  • 2 litry bulionu wieprzowego na kościach schabowych
  • 2 gałązki tymianku
  • sól
  • pieprz
  • chili
  • 220 g ugotowanej soi
  • 150 g szpinaku - miałam mrożony
  • jogurt naturalny do dekoracji
Bulion ugotowałam na kościach schabowych i do niego dodałam obraną i pokrojoną w krążki marchewkę, obraną i pokrojoną pietruszkę, obranego i pokrojonego selera oraz pokrojonego w plasterki pora.
Dodałam całe gałązki tymianku.
Gotowałam warzywa do miękkości.
Wyjęłam tymianek i zmiksowałam zupę na krem.
Potem znowu garnek na palnik, dodałam ugotowaną soję oraz mrożony szpinak. 
Podgrzewałam aż szpinak sie rozmroził, gotowałam jeszcze jakieś 5 minut.
Doprawiłam do smaku solą, pieprzem oraz chili.
Na talerzu podałam z kleksami jogurtu. 
Smacznego.
Przepis własny.

10 komentarzy:

  1. Musiał smakować wyśmienicie!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością ugotuję,uwielbiam takkie zupy:)
    lekka a pożywna!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i właśnie takie zupy lubię najbardziej, pełne warzyw, a jednocześnie nietypowe w smaku! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks