Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 27 listopada 2014

Krem z podgrzybków z pęczakiem

Jakoś w tym roku sezon grzybowy szybko mi minął i nie nacieszyłam się grzybami świeżymi, dobrze że zapas suszonych mam.
Właśnie dziś z grzybów suszonych proponuję Wam krem grzybowy, pyszny, aromatyczny pachnący lasem.
Zapraszam gorąco.

                  Składniki: ( 4 porcje )
  • 2 garście suszonych podgrzybków
  • 1 litr wody
  • 2 marchewki
  • gałązka rozmarynu
  • 1/2 szklanki kwaśnej śmietany
  • sól
  • pieprz
  • 1 szklanka suchej kaszy pęczak
  • 1,5 szklanki wody
Grzyby namoczyłam na noc w zimnej wodzie.
Potem odlałam wodę, zalałam nową, dodałam rozmaryn i obraną marchewkę i gotowałam grzyby do miękkości jakieś 20 minut. 

Potem zmiksowałam wszystko na gładką masę.
Zaprawiłam zupę krem kwaśną śmietaną i wszystko wymieszałam, podgrzewając tak aby śmietana się nie zważyła.
Doprawiłam solą i pieprzem do smaku.

Kaszę przepłukałam na sicie i zalałam wodą, posoliłam, gotowałam do miękkości jakieś 15 minut.
Podałam zupę z kaszą i marchewką.
Smacznego.
Przepis własny.

4 komentarze:

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks