środa, 5 listopada 2014

Mini torciki marchewkowo-ziemniaczane z serkiem kremowym i pomidorkami

Któż nie lubi placków ziemniaczanych? chyba takowych osób nie ma.
Dziś przedstawiam Wam naszą wariację na temat placków ziemniaczanych.
Będzie pysznie i aromatycznie.

              Składniki:
  • 3 duże ziemniaki
  • 1 duża marchewka
  • 6 czubatych łyżek mąki orkiszowej jasnej
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1 mała cebulka
  • 1 jajo
  • serek kremowy Arla Apetina pesto i rukola - 125 g
  • pasta sambol oelek ostra
  • garść suszonych pomidorków koktajlowych
  • garść świeżych pomidorków koktajlowych kolorowych
  • foremki silikonowe w kształcie kwiatków
  • sałata masłowa do dekoracji

Na początek obrałam marchew i ziemniaki, po czym starłam je na tarce o średnich oczkach.
Dodałam także startą cebulę, potem sól i jajo.
Wszystko wymieszałam i po łyżce dodawałam mąkę łącząc ją z masą ziemniaczano-marchewkową.
Blachę do pieczenia wyłożyłam papierem do pieczenia, ułożyłam na nim foremki bez dna w kształcie kwiatków i do każdej nałożyłam masę ziemniaczaną.
Piekłam placki 30 minut w 180 C, po 20 minutach przekręciłam placki górą do dołu, placki muszą być dobrze rumiane na górze, w razie potrzeby pieczcie dłużej.
Na talerzu ułożyłam sałatę a na niej kwiatek z placka, posmarowałam go serkiem kremowym, posypałam suszonymi pomidorkami i zrobiłam kropki z ostrej pasty paprykowej.
Przykryłam drugim plackiem i od nowa powtórzyłam smarowanie.
Na jeden torcik zużyłam trzy placki-kwiatki.
Torcik obsypałam kolorowymi pomidorkami koktajlowymi.

 Smacznego.
Przepis własny.
Dania z serkami kremowymi

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger