Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

środa, 26 listopada 2014

Zupa wiśniowa z pieprzem

Proponuję Wam teraz zupę wiśniową.
Napiszcie mi, pochwalcie się czy zupy owocowe są chętnie jadane w Waszych domach, czy wszyscy mają raczej "długie zęby" jak mawiała moja babcia?
Ta wersja może być podawana na chłodno w ciepłe dni albo gorąca w takie dni jak teraz.
Ja osobiście wolę gorącą.
Zapraszam serdecznie.
 
                          Składniki: 4 porcje
  • 400 g wydrylowanych wiśni - mogą być mrożone
  • 3 łyżki cukru
  • 100 g makaronu świderki
  • szczypta pieprzu
  • kora cynamonu - jedna laska
  • 200 ml śmietanki 30 %
  • 3 łyżki mąki
Wiśnie zalałam 1,5 litra wody, dodałam cukier, cynamon i gotowałam 5 minut.
Śmietankę rozprowadziłam z mąką i wlałam do zupy, zagotowałam ciągle mieszając aby nie zrobiły się kluski.
Doprawiłam odrobiną czarnego pieprzu do smaku.
Makaron ugotowałam al'dente w osolonej wodzie.
Zupę podałam z makaronem.
Smacznego.
Przepis rodzinny.

6 komentarzy:

  1. Ja nie jestem koneserką zup owocowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to myślałam że nikt się nie odważy.
      Ja pytam z ciekawości, przecież wszyscy nie muszą lubić tego samego.

      Usuń
  2. Uwielbiam tę zupę, babcia zawsze mi robi. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks