piątek, 26 grudnia 2014

Moja wigilia 2014

W dzisiejszym  poście przedstawię Wam moje potrawy wigilijne na tegorocznej kolacji.
Może kogoś zainspirują na przyszły rok.
Kliknięcie na [ klik ] przy potrawie przeniesie Was do przepisu.
1. Zupa z suszonych prawdziwków z makaronem [ klik ]
2. Kapusta z grzybami, soją i czarną fasolką [ klik ]
3. Śledzie w śmietanie z grzybami i kawiorem [ klik ]
4. Śledzie z powidłami i sosem śliwkowym [ klik ]
5. Śledzie curry [ klik ]
6. Marynowany surowy łosoś [ klik ]
7. Dorsz smażony w panierce  [ klik ]
8. Karp smażony wigilijny [ klik ]
9. Rożki z filo ze słodkim ziemniakiem i serem z niebieską pleśnią [ klik ]
10. Czipsy grzybowe w bułce tartej [ klik ]
11. Fasolka z bułką tartą [ klik ]
12. Kompot z suszu [ klik ]
13. Smażone pierogi z kiszoną kapustą i z wędzoną śliwką suszoną razowe i zwykłe [ klik ]
14. Sernik jaglany waniliowy [ klik ]
15. Tarta cytrynowa z bezą [ klik ]
16. Makiełki z lodami i kisielem wiśniowym [ klik ]
17. Wino czerwone
18. Chleb
Smacznego.

4 komentarze

  1. Dorotko jestem pod wrażeniem tych wszystkich potraw.
    Ja zrobiłam tradycyjne, niewymyślne dania. Zupa grzybowa z uszkami, żurek (z mrożonych prawdziwków) z ziemniakami, fasola duży Jaś z kompotem z suszu, zupa fasolowa (malinka), łazanki z kapustą, pierogi z kapustą, dorsz smażony, karp smażony, chałka, kapusta z grochem, białe wino, makowiec...
    Pozdrowienia świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo miałaś pyszną kolację wigilijną, same smakowitości. Ja co roku lubię zrobić coś nowego i tyle.Pamiętam kompot z ryżem u mojej babci, był pyszny. U mnie teraz tylko kompot do picia, ja i Przemek uwielbiamy a moje córki juz niekoniecznie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Same pyszności na stole :)
    Bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger