Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

niedziela, 8 lutego 2015

Faworki leciutkie

Jak ktoś uwielbia faworki a jest na diecie z różnych powodów nie musi rezygnować całkowicie z tych przysmaków.
Proponuję teraz zdrowszą wersję faworków.
Szybko się robi a potem zamiast smażyć piecze się w piekarniku.
Zapraszam gorąco na leciutkie chruściki, będzie pysznie.


                    Składniki: ( około 40 szt. )
  • 2 żółtka
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 100 ml jogurtu naturalnego
  • cukier puder do posypania

 Do miski wsypałam mąkę, dodałam do niej cukier waniliowy, żółtka i jogurt i zagniotłam zwarte ciasto.
Ciasto uderzałam wałkiem kilka minut.
Potem ciasto rozwałkowałam na bardzo cienki placek i pocięłam radełkiem na paski a potem na romby. 
W środku każdego rombu zrobiłam nacięcie i przewlekłam przez nie jeden koniec ciasta tworząc faworek.
Ułożyłam chruściki na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Piekłam faworki w piekarniku nagrzanym do 180 C z termoobiegiem przez ok. 10 minut lub do zrumienienia.
Po upieczeniu i całkowitym ostygnięciu posypałam je cukrem pudrem.

Smacznego.
Przepis wypatrzyłam tutaj [ klik ] 
Faworki idą do Akcji na FB"Faworki, chrust, chruściki 2015!" [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Roślinność śródziemnomorska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks