Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

sobota, 14 lutego 2015

Nadziewane pieczarki portobello

W Walentynki na kolacje proponuję podać nadziewane pieczarki portobello.
Smak takiej pieczarki do złudzenia przypomina smak mięsa.
Jest to wyrośnięta pieczarka brązowa.
Chłoną smaki i zapachy nadzienia co w rezultacie sprawia że danie jest jeszcze smaczniejsze.
Przyszykujcie swojej drugiej połówce, będzie uszczęśliwiona takim daniem.



                    Składniki: ( 2 porcje )
  • 2 duże pieczarki portobello


                    Nadzienie:
  • 150 g twarogu półtłustego 
  • 1 łyżeczka masła klarowanego
  • 50 g szpinaku
  • 1/2 ząbka czosnku
  • 1 mała szalotka
  • sól
                    Dodatkowo:
  • oliwki czarne
  • plaster sera Blue Stilton z niebieską pleśnią
  • 2 plastry sera topionego

Z pieczarek odcięłam ogonki i drobno je posiekałam.
Szpinak umyłam, osuszyłam i posiekałam.
Posiekałam także szalotkę i czosnek.
Na rozgrzanym maśle podsmażyłam czosnek i szalotkę, dodałam szpinak i smażyłam tak długo aż woda odparowała, doprawiłam do smaku solą i ostudziłam.
Do wystudzonego szpinaku dodałam pokruszony widelcem ser oraz ogonki pieczarek.
Wymieszałam wszystko dokładnie.
W każdą pieczarkę włożyłam na dno plaster sera topionego.

Na serze umieściłam nadzienie lekko dociskając, powciskałam w nadzienie oliwki.

Na wierzchu pokruszyłam ser z niebieską pleśnią.

Piekłam pieczarki w piekarniku nagrzanym do 180 C z opcją grzania góra/dół przez 15-20 minut.

Smacznego. 
Przepis własny. 
"Podróże małe i duże"
Roślinność Morza Śródziemnego i księżycem w tle

6 komentarzy:

  1. Są pyszne. też je faszeruję.
    Pozdrawiam walentynkowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Wam też smakują, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dorota,
    thank you for the fantastic and delicious recipe!!! Looks great!
    Happy Valentine's Day
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks