sobota, 28 lutego 2015

Sałatka warzywna w kolorze zielonym

Mrożone warzywa maja równie dużo witamin tym bardziej jak mrozimy je sami.
Do tego warzywa świeże i pyszna sałatka gotowa.
Sałatka sycąca, aromatyczna z mnóstwem witamin.
Zapraszam na sałatkę warzywną w kolorze zielonym.


                        Składniki:
  • 100 g zielonego groszku z puszki
  • 250 g bobu - miałam mrożony
  • 300 g fasolki szparagowej zielonej - miałam mrożoną
  • 1/2 brokuła
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • 1 szalotka
  • 1 łyżka suszonego majeranku
  • 2-3 łyżki posiekanego świeżego tymianku
  • garść orzechów pistacjowych
                 Sos:
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka octu z chabra
  • 2 łyżeczki musztardy ziołowej
  • 1 łyżeczka miodu słonecznikowego
  • sól
  • pieprz

Bób, fasolkę i brokuła ugotowałam każde oddzielnie w lekko osolonej wodzie tak aby warzywa były aldente.
Warzywa odcedziłam i przestudziłam.
Do salaterki włożyłam różyczki brokuła, fasolkę, obrany bób, posiekaną natkę, tymianek, majeranek oraz odcedzony groszek konserwowy.
Wszystko razem delikatnie wymieszałam.
Do słoiczka włożyłam wszystkie składniki na sos i potrząsając nim wymieszałam składniki na gładką emulsję. 
Polałam sosem sałatkę i posypałam posiekanymi pistacjami.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Morze Śródziemne

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger