niedziela, 8 marca 2015

Sałatka z brokułem, pomidorami, fetą i orzechami włoskimi

Taka sałatka to bomba witaminowa na przedwiośniu.
Pijemy czystek [ klik ] i jemy pyszne i zdrowe sałatki a wirusy nas nie zastraszą.
Zapraszam i gorąco polecam.
Sałatka z brokułem, pomidorami, fetą i orzechami włoskimi.
  
                    Składniki:
  • 1 brokuł
  • kilka gałązek mięty pieprzowej
  • 2 pomidory
  • garść orzechów włoskich 
  • 100 g sera solankowego typu feta
  • 100 ml jogurtu naturalnego
  • 1 ząbek czosnku
  • sól różowa himalajska
  • pieprz świeżo mielony
Brokuła ugotowałam w osolonej i lekko pocukrzonej wodzie aldente.
Orzechy włoskie uprażyłam na suchej patelni i lekko posiekałam.
Ser pokroiłam w gruba kostkę a pomidory pokroiłam na cząstki.
Jogurt wymieszałam z posiekanym czosnkiem, solą i pieprzem i posiekanymi listkami mięty.
Polałam składniki sałatki i wymieszałam.
Posypałam uprażonymi orzechami. 
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Rusałka Pawik na koniczynie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger