sobota, 11 kwietnia 2015

Mango Lassi

Jeśli ktoś jeszcze nie próbował tego koktajlu rodem z Indii to niech to koniecznie nadrabia.
Napój jest przepyszny i bardzo pożywny, polecam gorąco.
Mango Lassi w podstawowej wersji to mango, jogurt i woda, ewentualnie lód.
Tutaj trochę inaczej ale równie pysznie.
Mango Lassi.

Składniki: 2 porcje
  • 1 duże dojrzałe mango
  • 1 szklanka jogurtu
  • 1/2 szklanki zimnego mleka
  • 1 łyżka miodu
  • szczypta kardamonu
Przygotowanie napoju:
  • Wszystkie składniki na koktajl powinny być dobrze schłodzone.
  • Mango obrałam ze skórki, okroiłam miąższ od pestki, włożyłam do kielicha blendera.
  • Dodałam także mleko, jogurt, miód i kardamon i miksowałam tak długo aż powstał gęsty napój.
  • Mango Lassi podaje się bardzo zimny, nawet jeśli macie blender z opcją kruszenia lodu to można dodać do napoju właśnie pokruszony lód.
  • Polecam gorąco.
Smacznego.
Przepis kuchni indyjskiej.
"Podróże małe i duże"
Dary lasu

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger