Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 29 maja 2015

Botwinka zabielana i premiera Przemka

Wszystkie inne dania, chleby nawet ciasta i bezy ale zupy nie.
Przemka zabawa z warzywami skończyła się pyszną zupą czyli botwinką zabielaną, przepyszną.
Zjadłam dwa talerze tak mi smakowała.
Zapraszam na premierową zupę Przemka, polecam gorąco.
Botwinka zabielana.

        
                     Składniki: ( 6 porcji )
  • 1 pęczek botwinki
  • 6 młodych ziemaków
  • 2 marchewki
  • kilka gałązek kocanki
  • 1/2 pora
  • 1,5 litra bulionu drobiowego
  • sól
  • pieprz cytrynowy
  • 200 ml śmietanki 30 %
  • 2 łyżki mąki

Botwinka została umyta i osuszona a potem pokrojona na kawałki około 3 centymetrowe.
Ziemniaki wraz ze skórką zostały wyszorowane i pokrojone w kostkę .
Wraz z botwinką wylądowały w garnku.
Marchewka została obrana i pokrojona w pół plasterki.
Por został pokrojony w plasterki.
Wszystkie warzywa w garnku zalane zostały bulionem drobiowym i gotowane przez około 15 minut.
Do garnka włożone zostały także gałązki kocanki.
Teraz w śmietance rozrobiono mąkę i wlano do garnka.
Zupa została zagotowana i dosmaczona pieprzem cytrynowym i solą.
Smacznego.
Przepis Przemek.
"Podróże małe i duże"
Wiosenne kwiecie

2 komentarze:

  1. oj dawno nie jadłam Botwinki... ale posadziłam i czekam z niecierpliwością na jej listki
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta najmłodsza jest najsmaczniejsza, pozdrawiam Joasiu.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks