piątek, 15 maja 2015

Surówka z czerwonej kapusty z sosem jogurtowym

Surówka z czerwonej kapusty jest dobra o każdej porze roku, zależy tylko co do niej dodamy.
Ta dziś podana może służyć doskonale jako samodzielne danie, jest treściwa i sycąca.
Zapraszam serdecznie.
Surówka z czerwonej kapusty z sosem jogurtowym.

                   Składniki:
  • 1/4 główki czerwonej kapusty
  • 1/2 pęczka szczypioru
  • 1 marchewka
  • 1/2 papryki pomarańczowej
  • 1 szalotka
  • 3 duże rzodkiewki
  • garść pomidorków koktajlowych w trzech kolorach
  • 2 gałązki bazylii
                Sos:
  • 150 ml jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki sosu sojowego
  • sól 
  • pieprz
Kapustę drobno poszatkowałam.
Marchewkę i paprykę pokroiłam w kostkę, tak samo jak rzodkiewkę i szalotkę.
Szczypior i bazylię posiekałam.
Składniki sosu wymieszałam w miseczce.
Wszystkie składniki na surówkę wymieszała ze sobą, polałam sosem i udekorowałam połówkami pomidorków.
 Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Podgrzybek

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger