Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 4 czerwca 2015

Jarmuż z czosnkiem na masełku

Moja propozycja przystawki lub jarzynki do obiadu na dziś to bardzo zdrowy jarmuż z jeszcze zdrowszym czosnkiem.
Rezultat jest niesamowity a smak cudowny choć widok trochę mniej.
Z takimi daniami już tak jest że smakują lepiej niż wyglądają. 
Jarmuż z czosnkiem na masełku.

                 Składniki:
  • 200 g jarmużu
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki masła klarowanego
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • 100 g sera ricotta
  • 1 łyżeczka pomidorów suszonych z czosnkiem i bazylią
  • 1 szalotka
  • 1 papryczka chili
  • kilka łyżek wody
Jarmuż miałam myty więc tylko go oddzieliłam od zdrewniałych łodyżek.
Szalotkę posiekałam, tak  samo jak i czosnek.
Posiekałam także papryczkę chili.
Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam na nim szalotkę, czosnek i chili.
Potem dodałam na patelnię jarmuż i smażyłam chwilę, teraz dodałam kilka łyżek wody oraz sól, pieprz i przyprawy i dusiłam kilka minut pod przykryciem.
Na koniec wyłączyłam gaz i dodałam ser, lekko przemieszałam.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Uroki jesieni

2 komentarze:

  1. tak właśnie sobie szukałam czegoś podobnego do potrawki, jaką kiedyś z jarmużu robiła moja mama od Ciebie wezmę odrobinę inspiracji dla moich fantazji kulinarnych, pozdrawiam kp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się zainspirowałaś, pozdrawiam.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks