czwartek, 25 czerwca 2015

Salsa z papai z cebulą i papryką

Używam takiej salsy do wszystkiego czyli do chleba, do wędliny, do kanapek, do pierożków mięsnych, do makaronu, do naleśników itd.
Salsa jest bardzo odświeżająca, odżywcza i znakomita przy upałach, które mam nadzieję nadejdą.
Przy chłodnych dniach też jest znakomita, wystarczy dodać papryczkę chili i kapsaicyna zrobi swoje, zapraszam.
Papaja czyli melonowiec właściwy jest bogata w witaminę C, A oraz witaminy z grupy B.
Zawiera także dużo karotenów, a jeden owoc dostarcza zaledwie 38 kalorii oraz ułatwia trawienie dzięki dużej zawartości papainy.
Jedzmy na zdrowie.
Salsa z papai.
Składniki:
  • 1 owoc papai dojrzałej ale jędrnej
  • 1/2 szklanki pokrojonej w kostkę czerwonej cebuli
  • 1/2 szklanki pokrojonej w kostkę czerwonej i żółtej papryki
  • drobniutko posiekana papryczka chili
  • 1/4 szklanki posiekanych listków kolendry
  • 1 łyżka oliwy
  • 3 - 4 łyżki soku z limonki
  • sól morska
  • świeżo mielony czarny pieprz
Przygotowanie salsy:
  • Papaję obrałam, usunęłam pestki i drobno pokroiłam w kosteczkę.
  • Dodałam do miski z papają posiekaną cebulę i paprykę a także sok z limonki, posiekaną kolendrę oraz sól i pieprz do smaku.
  • Wymieszałam wszystko i pozostawiłam na 10 minut aby smaki się przegryzły.
  • Podawać w temperaturze pokojowej.
Smacznego.
Przepis kuchni meksykańskiej.
"Podróże małe i duże"
Kwietne ozdoby

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger