Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

środa, 29 lipca 2015

Ciasto kawowe z czarną porzeczką

Jak upiekłam to ciasto to przepadłam, jeszcze kawałeczek i jeszcze.
Ono jest przepyszne i moje ukochane czarne porzeczki w środku.
Jeśli lubicie kawę i czarne porzeczki to ciasto jest dla Was, polecam.
Ciasto kawowe z czarną porzeczką.


                    Składniki: ( tortownica 26 cm )
  • 1/2 szklanki mocnej kawy - płyn
  • 1/2 szklanki mleka 
  • 4 jaja
  • 1/3 szklanki oleju
  • 3 łyżki cukru trzcinowego
  • 2,5 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • ok. 1 szklanki owoców czarnej porzeczki
  • cukier puder trzcinowy do posypania

Ciasto jest bardzo proste w wykonaniu.
W misce wymieszałam wszystkie płynne składniki a potem dodałam mąkę, cukier oraz proszek do pieczenia.
Wszystko dokładnie wymieszałam.
Formę wyłożyłam papierem do pieczenia i wylałam do niej ciasto a na wierzchu rozsypałam wcześniej umyte i osuszone porzeczki.
Piekłam ciasto w 180 C z opcją grzania góra/dół przez 35 - 40 minut.
Po upieczeniu i przestudzeniu ciasto posypałam cukrem pudrem.

Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże" 
Uroki lipca

10 komentarzy:

  1. Kawa i porzeczka jakoś mi nie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Cie zapewniam Agato ze to duet doskonały.

      Usuń
  2. bardzo lubimy kawę, więc ciasto na pewno byłoby u nas hitem :) pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie popróbować Dziewczyny, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ciekawe połączenie kawy i porzeczek.
    Nigdy bym nie pomyślała by w cieście połączyć kawę i porzeczki.
    Serdecznie pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest takie znakomite połączenie, pozdrawiam i ja.

      Usuń
  4. Ale kawa rozpuszczalna ? czy ją wsypać czy jak ? nie bardzo rozumiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam że 1/2 szklanki mocnej kawy tzn, nie sypkiej tylko płynnej, prawda? potem napisałam że łączymy najpierw wszystkie płynne składniki, ot i problem rozwiązany.
      Jaką kawę uważasz za mocną taką zrób a czy będzie to rozpuszczalna czy tzw. po turecku nie ma znaczenia. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mniaam! Aż ślinka cieknie! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis! ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stać Cię na komentarz własnymi słowami tylko wklejasz gotowce Karolino?

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks