niedziela, 26 lipca 2015

Foglie d'ulivo agli spinaci z brązową pieczarką, czosnkiem i serem pleśniowym

Kupiłam ten włoski makaron szpinakowy i zaraz pomysł na danie powstał w głowie.
Ma fajny kształt i smakuje obłędnie a ser pleśniowy nadaje mu jeszcze smaczku, pieczarka brązowa pasuje do nich jak ulał.
Polecam serdecznie a makaron do nabycia podczas tygodni włoskich w Lidlu.
Foglie d'ulivo agli spinaci z brązową pieczarką, czosnkiem i serem pleśniowym.


                        Składniki:
  • 250 g makaronu foglie d'ulivo agli spinaci
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 papryka czerwona ramiro
  • 250 g brązowych pieczarek
  • biała część niedużego pora
  • plaster - ok 100 g sera blue stilton - ser dojrzewający z niebieską pleśnią
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 1 łyżka sosu ostrygowego
  • sól morska
  • pieprz
  • 150 g czatneju warzywnego - u mnie worcester po polsku [ klik ]
  • 1 łyżeczka suszonych pomidorów z czosnkiem i bazylią
Makaron ugotowałam al'dente w osolonej wodzie, odcedziłam.
Paprykę pokroiłam w paski, cebulę i czosnek posiekałam a pieczarki oczyściłam i poprzekrawałam na połówki.
Pora umyłam i pokroiłam na pół plasterki.
Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam na nim czosnek i cebulę a potem paprykę i pora.
Na końcu podsmażałam pieczarki.
Teraz dodałam czatnej warzywny, sos ostrygowy, sól, pieprz i suszone pomidory.
Chwilę jeszcze dusiłam pod przykryciem - 3 - 4 minuty.
Na talerzu ułożyłam makaron, polałam sosem z warzywami i na wierzch pokruszyłam ser pleśniowy.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Malowniczo zachodziło

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger