Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 3 lipca 2015

Hiszpańska pomidorowa na polskiej gęsinie

Pomidorową uwielbiam i nie tylko tę tradycyjna ale każdą.
W Hiszpanii zakochałam się na zabój, więc pomidorowa po hiszpańsku to będzie znakomite danie dla mnie.
Jest pyszna , treściwa a do tego ugotowana na naszej polskiej gęsinie.
Zapraszam serdecznie, jedzcie na zdrowie.
Hiszpańska pomidorowa na polskiej gęsinie.
   
                     Składniki:
               Bulion:
  • 1 korpus z gęsi
  • 1 filet z gęsi 
  • 2 marchewki
  • 1 opalona cebula
  • sól morska
  • 1 pietruszka
  • 1/2 bulwy selera
              Dodatkowo:
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 1 czerwona papryka hiszpańska ramiro
  • 4 łyżki pasty pomidorowej
  • ok. 200 g chleba razowego
  • 1 cebula 
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 łyżeczki ostrej papryki
  • kilka nitek chili
  • 1,5 l bulionu z gęsi
  • marchewka z bulionu
  • sól morska
Mięso z gęsi umyłam i włożyłam do zimnej wody.
Postawiłam garnek na gazie i powoli doprowadziłam do wrzenia.
Gotowałam na małym ogniu 30 minut, potem dodałam obrane marchewki, pietruszkę oraz seler a także opaliłam nad gazem obraną cebulę i włożyłam do garnka.
Gotowałam jeszcze godzinę.
Na maśle klarowanym podsmażyłam posiekaną cebulę i czosnek.
Dodałam drobno posiekaną paprykę czerwoną i chwilę smażyłam. 
Teraz na patelnię włożyłam pastę pomidorów, wymieszałam i dalej podsmażałam.
Przełożyłam wszystko do garnka i zalałam bulionem z gęsi, dodałam posiekaną ugotowaną marchewkę oraz pokrojony w kostkę chleb razowy.
Dodałam do garnka ostrą paprykę, nitki chili i gotowałam całość tak długo  aż chleb się rozpadł a zupa zgęstniała.
Doprawiłam do smaku solą.
Dodatkowo można podać mięso gęsie z rosołu. 
Smacznego.
Przepis własny kuchni hiszpańskiej.
"Podróże małe i duże"
Wschód słońca - Granada - Hiszpania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks