środa, 1 lipca 2015

Pyszne placuszki z kaszy jaglanej

To są błyskawiczne placuszki do zrobienia oczywiście jeśli wcześniej ugotujecie kaszę jaglaną.
Są bardzo delikatne i w smaku i w konsystencji.
Wystarczy podać je z sezonowymi owocami i będą pysznym śniadaniem czy deserem.
Pyszne placuszki z kaszy jaglanej.

   
                  Składniki: ( 2 porcje )
  • 1,5 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
  • 4 jaja
  • 5 łyżek wody
  • 4 czubate łyżki mąki ryżowej
  • 1/2 łyżeczki kurkumy

Ugotowaną, zimną kaszę jaglana przełożyłam do kielicha blendera, dodałam jaja i zmiksowałam na jednolitą masę.
Teraz do kielicha dodałam mąkę i kurkumę i dalej miksowałam.
Na koniec dodawałam po łyżce wodę tak aby ciasto miało lejącą konsystencję, trochę jak na naleśniki.
Na rozgrzaną , suchą patelnię nalewałam po łyżce ciasta i smażyłam dosłownie po chwili z obu stron.
Ja podałam z syropem klonowym ale tutaj pełna dowolność.
Smacznego.
Przepis Iwona Zasuwa ze Smakoterapii [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Chyba się na mnie "wypięła"

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger