piątek, 17 lipca 2015

Spaghetti aglio, olio e frutti di mare czyli czosnek, oliwa i owoce morza

Kolejny przepis na proste danie z makaronu rodem z Włoch.
To danie robi się błyskawicznie a smakuje wybornie.
Popróbujcie koniecznie jeśli jeszcze nie znacie tak podanego makaronu.
Tak podany makaron poprawia trawienie, podobno tak mawiają neapolitańscy lekarze.
Spaghetti aglio, olio e frutti di mare czyli czosnek, oliwa i owoce morza.


                Składniki: ( 2 porcje )
  • 400 g makaronu spaghetti - u mnie pomidorowy
  • 4 ząbki czosnku
  • 1/3 szklanki dobrej oliwy z oliwek
  • 200 g mieszanki owoców morza
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
  • sól
  • pieprz 
Na patelni rozgrzałam oliwę, dodałam posiekany czosnek i chwilę smażyłam.
Należy uważać aby czosnek  się nie przypalił bo będzie gorzki.
Teraz na patelnię włożyłam mieszankę owoców morza i smażyłam około 3 minut na niewielkim ogniu.
W między czasie ugotowałam al'dente makaron
i jak owoce morza się podsmażyły włożyłam go na patelnię.
Dodałam sól i pieprz, wymieszałam i gotowe.
Na talerzu posypałam posiekaną natka pietruszki.
Smacznego.
Przepis kuchni włoskiej.
"Podróże małe i duże"
Plaża Benalmadena - Hiszpania

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger