wtorek, 25 sierpnia 2015

Marokańska sałatka z oliwek

Ależ przypasowała mi ta sałatka to nie macie pojęcia.
Uwielbiam oliwki odkąd pojechałam do Tunezji, pomyśleć że kiedyś ich nie cierpiałam.
Jak to gusta się zmieniają, czasami sama nie wierzę.
Sałatka jest prosta i bardzo aromatyczna, zachęcam do spróbowania.
Sałatka z oliwek w stylu marokańskim.


Składniki:
  • 200 g zielonych oliwek
  • 1 ząbek czosnku
  • sok z 1 cytryny
  • 1 łyżka oliwy extra vergine
  • szczypta kminu rzymskiego
  • szczypta pieprzu cayenne
  • 1/2 pęczka posiekanej natki pietruszki
  • sól do smaku

Przygotowanie:
  • Oliwki osączyłam z zalewy i poprzekrawałam na pół, włożyłam do miseczki.
  • Czosnek drobno posiekałam, dodałam do oliwek razem z oliwą, posiekaną natką, pieprzem cayenne, kminem rzymskim oraz sokiem z cytryny.
  • Wymieszałam wszystkie składniki i wstawiłam na kilka godzin do lodówki, sałatka gotowa.
Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
Przepis kuchni arabskiej.
"Podróże małe i duże" 
Wisła - Ciechocinek

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger