sobota, 1 sierpnia 2015

Placek ziemniaczany wg Nigela Slatera

Prawdopodobnie historie Nigela Slatera każdy zna więc nie ma sensu jej opowiadać.
Chciałam tylko nadmienić że ja lubię patrzeć jak gotuje Nigel, smakując, doprawiając i do tego przygotowuje super potrawy, dość szybkie.
Tym razem podpatrzyłam jak zrobił placek ziemniaczany.
Polecam gorąco bo jest pyszny a obiad szybko gotowy.
Placek ziemniaczany wg Nigela Slatera.

Składniki: 4 porcje
  • 200 g surowych białych kiełbasek
  • 1/2 małego brokuła - same różyczki
  • 1 duży ziemniak
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 15 cm białej części pora
  • 3 jaja
  • sól
  • pieprz
  • olej do smażenia
Przygotowanie placka:
  • Z białych kiełbasek zdjęłam osłonki.
  • Pora umyłam i pokroiłam w pół plasterki.
  • Brokuła podzieliłam na małe różyczki.
  • Ziemniaka obrałam i starłam na tarce o grubych oczkach.
  • Na patelni rozgrzałam olej i podsmażyłam na nim pora aż się skarmelizował.
  • Wtedy na patelnię włożyłam posiekane kiełbaski i podsmażyłam je.

  • Jak kiełbaski były już rumiane na patelnię włożyłam różyczki brokuła,

  • teraz już nie mieszałam, chwilę dusiłam pod przykryciem, jakieś 2 minutki.
  • Zawartość patelni przykryłam startymi ziemniakami, posoliłam je, posypałam pieprzem, polałam sosem sojowym,


  • patelnię przykryłam i smażyłam jakieś 10 minut, po czym wbiłam na patelnię 3 jaja tak jak na sadzone, posoliłam.


  • Patelnię ponownie przykryłam i smażyłam jeszcze 5 - 6 minut.
  • Danie gotowe.

Smacznego.
Przepis Nigel Slater.
"Podróże małe i duże"
Różanecznik

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger