Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Sos ranczerski

Sos ranczerski lub farmerski to idealny dodatek do sałatek, frytek, pieczonych ziemniaków czy nawet pizzy czy pierożków na ostro.
Robi się go błyskawicznie i należy go zjeść w przeciągu doby aby się nie popsuł.
Zachęcam do zrobienia.
Sos ranczerski.
   
                 Składniki:
  • 1/4 szklanki maślanki
  • 2 łyżki majonezu - najlepiej domowej roboty
  • 2 łyżki gęstego jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżka posiekanego szczypiorku
  • 1 łyżka posiekanego koperku
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki 
  • sól morska
  • pieprz
Czosnek drobniutko posiekałam, posiekałam również zioła.
Maślankę, majonez i jogurt wlałam do miski i wymieszałam, dodałam zioła i doprawiłam do smaku solą i pieprzem a także dodałam czosnek, wymieszałam.
Na koniec wcisnęłam sok z cytryny, wymieszałam.
Sos gotowy, najlepiej smakuje schłodzony. 
Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Plusk fal

4 komentarze:

  1. Dużo ostatnio o tym sosie słyszałam i chyba w końcu go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie szybko robiące się potrawy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, każdy lubi jak szybko i smacznie, pozdrawiam.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks