sobota, 26 września 2015

Makrele z grilla

Świeże makrele z grilla to rewelacyjny pomysł na obiad.
Makrele się pieką a my mamy chwilę dla siebie.
Dużo pracy nie ma przy takim obiadku, a efekt rewelacyjny.
Podałam z pieczonymi ziemniaczkami.
Makrele z grilla.


                Składniki:
  • 2 świeże tuszki z makreli
  • sok z cytryny
  • sól morska
  • pieprz
  • czosnek granulowany
  • 6 ziemniaków
  • zioła prowansalskie
Makrele umyłam, osuszyłam, ponacinałam skórkę po skosie, natarłam solą, pieprzem, czosnkiem granulowanym i skropiłam sokiem z cytryny.
Ziemniaki obrałam i ugotowałam al'dente.
Potem ziemniaki pokroiłam na ćwiartki, posypałam solą, ziołami prowansalskimi i ułożyłam na ruszcie grilla razem z rybą.
Piekłam rybę i ziemniaki w temperaturze 180 C z grillem przez 20 - 30 minut.
Podałam ryby z cząstkami cytryny oraz z pomidorkami i ogórkami.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Taki piękny zachód nad Bałtykiem

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger