środa, 9 września 2015

Maślankowe, puszyste placuszki

Cóż tu pisać o tych placuszkach?, są cudownie mięciutkie, puszyste i rozpływają sie w ustach.
Jako dodatek dodajcie, dżem, miód, syrop klonowy albo co Wam w duszy gra.
Polecam na śniadanie albo deser, jak wolicie.
Maślankowe, puszyste placuszki.


                Składniki:
  • 2 szklanki maślanki
  • 2 jaja 
  • szczypta soli
  • 1/2 mąki pszennej graham
  • 1 szklanka mąki pszennej T 650
  • 4 - 5 łyżek soku z jabłek
  • syrop klonowy do podania
W misce wymieszałam obie mąki, dodałam sól i wymieszałam ponownie.
Jaja wymieszałam z maślanką i sokiem z jabłek i wlałam do miski z mąką, dokładnie wymieszałam.
Piekłam placuszki na suchej patelni nabierając po łyżce ciasta z obu stron na złoty kolor.
Podałam z syropem klonowym.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Kwiaty lata - hortensje

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger