Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 18 września 2015

Smażone świeże ogórki

Zobaczyłam je w jakimś programie i nie wiem gdzie. 
Nie pamiętałam nawet składników tylko że były smażone.
Dodałam składniki według swoich upodobań i wyszło super danko, polecam.
Smażone świeże ogórki.


                Składniki:
  • 6 ogórków gruntowych bez pestek
  • 1 łyżka masła klarowanego
  •  2 ząbki czosnku
  • 1/2 łyżeczki kopru włoskiego
  • kilka gałązek koperku
  • sól różowa himalajska
Ogórki obrałam ze skórki, przekroiłam wzdłuż na połówki i łyżką wyskrobałam ziarenka, pokroiłam w paseczki.
Na patelni rozgrzałam masło i smażyłam paski ogórków kilka minut aż lekko się zeszkliły.
Dodałam teraz na patelnię posiekany czosnek i chwilkę jeszcze smażyłam.
Dodałam suszony koper włoski oraz posiekany koperek i lekko posoliłam, wymieszałam.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Obraz na dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks