sobota, 31 października 2015

Pasta rybna z węgorza i karmazyna

Ponieważ pasty są naszym ulubionym smarowidłem do chleba tym razem połączyłam rybę w postaci wędzonego węgorza, karmazyna wędzonego z jajami i majonezem.
Pasta jest pyszna na śniadanie do świeżych bułek czy do pracy na kanapki, zachęcam do zrobienia.
Pasta rybna z węgorza i karmazyna.

Składniki:
  • 1/4 średniego węgorza wędzonego
  • 1 średni karmazyn wędzony
  • 1 dymka ze szczypiorem
  • 4 jaja ugotowane na twardo
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżeczki musztardy sarepskiej
  • pieprz
  • sól - niekoniecznie

Przygotowanie:
  • Oba gatunki ryb obrałam ze skóry, ości i przełożyłam do misy blendera.
  • Dodałam pokrojoną dymkę wraz ze szczypiorem, także posiekane jaja na twardo, majonez i musztardę i zmiksowałam wszystko na pastę.
  • Dodałam pieprz do smaku i jeśli pasta nie byłaby słona to odrobinę soli, moja była dość słona.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Nadmorska karpa

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger