piątek, 16 października 2015

Pieczarki z mięsem i serem

Danie typowo jesienne, szybkie, pyszne i pożywne.
Zachęcam do szybkiego wykorzystania przepisu, wykonacie potrawę w 30 minut.
Grzyby nadziane mięsem i serem blue stilton to wyśmienity posiłek.
Pieczarki z mięsem i serem.

  
              Składniki:
  • 4 duże pieczarki
  • 4 plastry sera salami
  • 150 g mielonego mięsa wieprzowego
  • mała cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 100 g sera blue stilton
  • sól morska
  • pieprz cytrynowy
  • masło klarowane
  • listki szałwii

Cebulę i czosnek pokroiłam w kostkę, odcięłam ogonki z grzybów i posiekałam.
Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam cebulę i czosnek, dodałam posiekane ogonki pieczarek i mięso.
Smażyłam aż mięso nabrało złotej barwy.
Doprawiłam solą i pieprzem cytrynowym do smaku.
Na dno każdego kapelusza pieczarki włożyłam kilka grudek sera blue stilton, potem plaster salami, podsmażone mięso i na wierzch pokruszyłam ser blue stilton.
Do każdej pieczarki dodałam po listku szałwii.

Zapiekałam pieczarki 15 minut w temperaturze 180 C z opcja grzania góra/dół.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Wiosenny bukiet

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger