wtorek, 6 października 2015

Waniliowe placuszki z jabłkami i sosem mango

Trochę pracy i śniadanie dla czterech osób gotowe.
Jesień za pasem a jabłka najlepsze teraz więc je wykorzystajmy a do tego serek waniliowy i placuszki prawie gotowe.
Polecam z sosem mango.
Waniliowe placuszki z jabłkiem i sosem mango.


                 Składniki: ( 4 porcje )
  • 3/4 szklanki wody gazowanej
  • 3/4 szklanki mleka
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 2 jaja
  • 300 g serka homogenizowanego waniliowego
  • 1 jabłko
  • sól
  • olej do smażenia
                Sos:
  • 1 owoc mango
  • 2 - 3 łyżki śmietany 12 % kwaśnej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1/2 łyżeczki mielonego kardamonu

Mleko wymieszałam z wodą, dodałam jaja, mąkę, sól i wszystko dokładnie wymieszałam.
Jabłko wraz ze skórką starłam na tarce o dużych otworach.
Dodałam jabłko i serek do masy mlecznej.
Smażyłam placki na oleju z obu stron na złoty kolor.
Mango obrałam, kawałek zostawiłam do dekoracji a resztę zmiksowałam ze śmietaną na gładki sos.
Dodałam cynamon i kardamon, wymieszałam.
Polałam placki sosem i podałam z kawałkami mango.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Panorama Władysławowa

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger