sobota, 14 listopada 2015

Jednogarnkowa indyjska pychotka z ryżem

Ostatnio coraz bardziej uwielbiam kuchnię indyjską, urzekły mnie te smaki i aromaty.
Zapach kurkumy, kuminu czy kozieradki to jest to.
Zapraszam wypróbujcie i ten smakowity przepis.
Jednogarnkowa indyjska pychotka z ryżem.

Składniki:
  • 1500 ml bulionu warzywnego
  • 200 g ugotowanej ciecierzycy
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1 cebula
  • olej rzepakowy do smażenia
  • 240 g czerwonej fasoli z puszki
  • 150 g czarnych oliwek
  • 3 pomidory Lima
  • 100 g ryżu
  • 1 łyżeczka kminu rzymskiego mielonego
  • 1 łyżeczka mieszanki curry indyjskie
  • sól morska
  • 3 garście liści szpinaku

Przygotowanie zupy:
  • Do garnka wlałam olej i podsmażyłam na nim pokrojoną w kostkę cebulę, pokrojoną w paski paprykę oraz pokrojone w kostkę razem ze skórką pomidory.
  • Do garnka wlałam bulion, przełożyłam zawartość patelni, dodałam ciecierzycę, fasolkę, oliwki oraz wsypałam ryż i gotowałam jakieś 10 minut.
  • Doprawiłam do smaku przyprawami i solą i włożyłam do garnka umyte liście pokrojonego w paski szpinaku.
  • Gotowałam do momentu aż liści lekko zwiędły ale się nie rozpadły.

Smacznego.
Przepis kuchni indyjskiej autorski.
"Podróże małe i duże"
Lecę bo chcę

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger