niedziela, 22 listopada 2015

Jesienna sałatka z figami

Dobrych sałatek tak jak dobrego chleba nigdy dość.
Tym razem pod nóż poszedł ser z białą i niebieską pleśnią który idealnie pasuje do fig, potem tylko dressing i sałatka gotowa. 
Zapraszam do wypróbowania.
Jesienna sałatka z figami.


               Składniki:
  • 150 g sera Bavaria blu ser z białą i niebieską pleśnią
  • 2 świeże figi
  • 3 rzodkiewki
  • 4 plasterki imbiru marynowanego [ klik ]
  • 1/2 główki sałaty rzymskiej
                Dressing:
  • 1 łyżka octu cherry
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka ziół do sałatek
  • 2 łyżki oliwy
  • szczypta soli

Sałatę rzymską pokroiłam w paseczki, ułożyłam na talerzu, figi pokroiłam w cząstki i również ułożyłam na talerzu.
Ser pokroiłam w plasterki i wylądował na talerzu a rzodkiewki pokroiłam w cieniutkie pół plasterki, ułożyłam na serze.
Plastry imbiru pokroiłam w cieniutkie paseczki.
Wymieszałam składniki dressingu w słoiczku potrząsając i taką emulsją polałam składniki na talerzu.
Lekko przemieszałam widelcem aby smaki się połączyły.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Wspomnienia z wakacji

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger