środa, 23 grudnia 2015

Potrawka z maślaków i białego dzika z prażonymi pestkami dyni

Takie iście jesienne danie polecam Wam przed samymi świętami.
Ja miałam grzyby mrożone, mogą być świeże lub np. pieczarki, wybór należy do Was.
Z maślakami potrawka jest wyśmienita.
Do dania użyłam także najsmaczniejszej  dyni czyli Biały Dzik, jest bardzo smaczna, smakuje jak mięso - to wiadomość dla wegetarian.
Polecam serdecznie.
Potrawka z maślaków i białego dzika z prażonymi pestkami dyni.


                    Składniki:
  • 1/2 dyni Biały Dzik
  • 500 g maślaków
  • 1 gałązka szałwii
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • sól ziołowa
  • 2 łyżki posiekanej natki pietruszki 
  • 3 - 4 łyżki pestek dyni

Dynię obrałam ze skórki i pokroiłam w dużą kostkę.
Grzyby pokroiłam na kawałki i smażyłam na maśle klarowanym aż puściły sok, dodałam 1/2 szklanki wody a potem smażyłam razem z dynią i gałązką szałwii do momentu aż dynia zmiękła jakieś 10 minut.
Doprawiłam do smaku solą morską i pieprzem.
Dodałam teraz posiekaną natkę pietruszki.
Pestki słonecznika podprażyłam na suchej patelni i posypałam nimi danie.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże" 
Miss lasu

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger