Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

wtorek, 29 grudnia 2015

Sernik z mlekiem w proszku i rodzynkami

Ten świąteczny sernik zaskoczył moich świątecznych gości swoim jedynym i niepowtarzalnym smakiem.
To że jest wilgotny i delikatny to super sprawa a do tego mleko w proszku w połączenie z naturalną wanilią sprawia że sernik smakuje karmelem.
Zapraszam na pyszny sernik a robi się go bardzo szybko.
Sernik z mlekiem w proszku i rodzynkami.

   
                     Składniki: ( tortownica 24 cm )
            Ciasto:
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 100 g masła
  • 50 g cukru trzcinowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 żółtko
           Masa serowa:
  • 500 g sera trzykrotnie mielonego
  • 3 jaja
  • 1/2 szklanki cukru trzcinowego
  • 1 szklanka mleka w proszku
  • 1 szklanka mleka płynnego
  • 1/2 szklanki rodzynek
  • laska wanilii
           Polewa:
  • 100 g kuwertury czekoladowej mlecznej
  • 1 łyżka masła
Najpierw zrobiłam spód sernika.
Na blat wysypałam mąkę, dodałam posiekane masło, cukier, proszek do pieczenia i żółtko i wyrobiłam z tej mieszaniny jednolite ciasto.
Wylepiłam ciastem spód tortownicy wyłożonej papierem do pieczenia.
Piekłam ciasto 20 minut w temperaturze 180 C z opcją grzania góra/dół.
Rodzynki namoczyłam we wrzącej wodzie, odcedziłam i posypałam delikatnie mąką.
Do sera dodałam jaja, cukier, mleko w proszku, ziarenka z rozciętej laski wanilii, zmiksowałam.
Na koniec dodałam płynne mleko i jeszcze raz wymieszałam, dodałam omączone rodzynki, przemieszałam łyżką.
Wlałam masę na podpieczony spód i ponownie wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180 C na 5 minut, po czym zmniejszyłam temperaturę do 150 C i piekłam jeszcze 70 minut.
Po upieczeniu zostawiłam sernik na 30 minut w uchylonym piekarniku. 
Kuwerturę na polewę rozpuściłam w kąpieli wodnej, dodałam masło i wymieszałam.
Jak lekko przestygła polałam małym strumykiem sernik.
Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Rumianki spotkane 26 grudnia 2015 roku

2 komentarze:

  1. Delicioso, aproveito para desejar um Bom Ano Novo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki, fajnie że mnie odwiedzasz Francisco.

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks