Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego 2016 roku

Jaki był dla Was ten mijający rok? dla mnie nie najlepszy ale to już sprawy rodzinne.
Niech ten będzie lepszy tego sobie i Wam życzę.
Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia te błahe i te trudne do spełnienia. 
                 Szczęśliwego Nowego 2016 Roku
Miłej zabawy Sylwestrowej, miłego jutro wstawania po hulankach, zero kaca i super humoru na cały nadchodzący rok.
Zaglądajcie do mnie tak jak w tym roku a nawet częściej, będę ciszyć się jak dziecko, dziękuję.
                             Do Siego Roku Kochani.

4 komentarze:

  1. Dorota,
    szczęśliwego i lepszego 2016 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak niech będzie lepszy i oby Twoje życzenia się spełniły.
      Dawno już nie miałam tak kiepskiego roku jak 2015.

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 roku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks