piątek, 22 stycznia 2016

Korzenny budyń dyniowy

Polecam dziś pyszny deser na ciepło jak na dworze zimno lub na zimno jak na dworze ciepło, wybór i czas kiedy to nastąpi zostawiam Wam.
Budyń jest przepyszny, można tutaj użyć dyni jaką lubicie, mleko jakie przypadnie Wam do gustu niemniej jednak taka wersja podana przeze mnie jest przepyszna, popróbujcie.
Korzenny budyń dyniowy.

 
Składniki:
  • 2 szklanki mleka kokosowego
  • 1 i 1/2 szklanki pure z dyni
  • 4 pełne łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka miodu gryczanego
  • 1 łyżka syropu klonowego
  • 1 łyżeczka esencji waniliowej
  • po 1/2 łyżeczki cynamonu, kardamonu, kurkumy i imbiru mielonego
  • szczypta soli

Przygotowanie:
  • Do garnka włożyłam pure z dyni, wlałam mleko kokosowe, dodałam przyprawy, miód i ekstrakt waniliowy i wymieszałam.
  • Zmieliłam płatki owsiane i dodałam je do garnka.
  • Garnek postawiłam na gazie i zagotowałam ciągle mieszając, potem gotowałam jeszcze 10 - 15 minut aż budyń zgęstniał. 
  • Podałam posypany żurawiną.
Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Rozewie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger