sobota, 16 stycznia 2016

Placki z dyni makaronowej

Dynię makaronową kupiłam jakiś czas temu i leżakowała w piwnicy aż do teraz.
Powstały z niej przepyszne placki na wytrawnie, na pikantnie.
Polecam gorąco bo warto je zrobić, z innej dyni też wyjdą znakomicie. 
Placki z dyni makaronowej.


               Składniki:
  • 4 szklanki upieczonej dyni makaronowej
  • 2 jaja
  • 250 g sera ricotta
  • 10 pełnych łyżek mąki jaglanej 
  • sól morska
  • pieprz
  • 1 łyżeczka curry
  • 10 suszonych pomidorów z zalewy
Z upieczonej dyni wyskrobałam widelcem makaron dyniowy i tak uskrobałam 4 szklanki.
Przełożyłam dynię do miski, dodałam ricottę, jaja i mąkę, dodałam także posiekane pomidory i przyprawy.
Wymieszałam dokładnie i smażyłam placuszki na rozgrzanej patelni z odrobiną oleju z obu stron na złoty kolor.
Podałam placki z sosem z tahini i buraczkami zasmażanymi [ klik ].
Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże" 
Na fali

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger