sobota, 13 lutego 2016

Kluski z twarogu z natką pietruszki

Kluski z twarogu to takie poplątanie klusek leniwych i śląskich.
Rezultat mięciutkie kluseczki dobre do sosów, gulaszy a ja podałam je z szynką i cebulką.
Polecam gorąco.
Kluski z twarogu z natką pietruszki.
   
                 Składniki:
  • 600 g sera twarogowego
  • 150 g mąki ziemniaczanej - 1/4 wagi twarogu
  • 2 lekko kopiaste łyżki mąki pszennej
  • 1 jajo
  • 1 kopiasta łyżka posiekanej natki pietruszki
  • sól morska
Twaróg przecisnęłam przez praskę do ziemniaków, dodałam mąki, jajo, szczyptę soli oraz posiekaną natkę pietruszki i zarobiłam ciasto.
Nie podsypujcie dużo mąką bo kluski będą twarde.
Zaraz po zagnieceniu ciasta podzieliłam je na kawałki i z każdego zrobiłam wałek i posiekałam na kluski podobne do kopytek.
W garnku zagotowałam wodę z solą i gotowałam kluski od momentu wypłynięcia 1 minutę.
Podałam kluski z szynką podsmażoną z cebulką na maśle.
Smacznego.
Źródło [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Lato nad morzem

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger