poniedziałek, 9 maja 2016

Kolorowa sałatka z rzepy

Uwielbiamy sałatki wszelakie a najbardziej te super zdrowe.
Rzepa jest dobra nawet na stres więc czemu jej nie połączyć z innymi równie smacznymi składnikami w pysznej sałatce.
Polecam na śniadanie ale i obiad tak podany to zbilansowany posiłek.
Kolorowa sałatka z rzepy.

               
                      Składniki:
  • 1 bulwa czarnej rzepy
  • 1 puszka czerwonej fasoli - 212 ml
  • 1 puszka kukurydza z groszkiem - 425 ml
  • 1 pęczek szczypiorku
  • garść tymianku cytrynowego świeżego
  • sól morska
  • pieprz grubo mielony
  • 100 g kiełbasy gospodarza
  • papryka czerwona 
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1/2 łyżeczki musztardy

Wszystkie warzywa z puszki osączyłam z zalewy i przełożyłam do miski.
Posiekałam szczypiorek, tymianek i pokroiłam w kostkę kiełbasę, paprykę.
Rzepę obrałam ze skórki i pokroiłam w paseczki.
Wszystkie warzywa wylądowały w misce, wymieszałam całość, doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
Majonez wymieszałam z jogurtem i musztardą i polałam sałatkę, wymieszałam.

Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Wąskie uliczki Granady

1 komentarze

  1. Bardzo ciekawy przepis :) Chociaż wydaje mi się, że sałatka na obiad to jednak jest za mało, nawet jeśli się nałoży większą porcję. Chyba że do pracy, to w takim razie byłaby w sam raz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger