środa, 25 maja 2016

Napój owocowy ze szpinakiem

Liście szpinaku mają właściwości antynowotworowe i chronią przed miażdżycą.
Właściwości lecznicze listków szpinaku to zasługa beta-karotenu, witaminy C oraz luteiny.
Poza tym szpinak bogaty jest w potas, żelazo i kwas foliowy.
Wystarczy zachwalania, czy pamiętacie że szpinak to zmora dzieci PRL i pamiętam tą paćkę, nieapetyczną na talerzu.
Dziś szpinak można podać na milion apetycznych sposobów a jeden z nich tu przedstawiam.
Napój jest przepyszny i bardzo "witaminowy", polecam gorąco.
Napój owocowy ze szpinakiem.



                 Składniki:
  • 1 duża garść liści młodego szpinaku
  • 2 gruszki
  • 1 jabłko
  • 3 owoce kiwi
  • 1 łyżka miodu
  • 1 szklanka wody źródlanej


Umyłam i osuszyłam listki szpinaku, obrałam gruszkę z gniazda nasiennego tak samo jak i jabłko, nie obierałam skórki.
Owoce kiwi obrałam ze skórki.
Wszystkie składniki włożyłam do kielicha blendera, dodałam miód i wodę źródlaną i zmiksowałam na gładki napój.

Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Bez lilak

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger