Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 13 maja 2016

Puchate placki na kefirze

Małe puszyste placuszki dobre na śniadanie aby dodać na starcie trochę energii naszemu ciału.
Placuszki dobre również na podwieczorek czy deser.
Ja podałam z dżemem z truskawek ale tutaj pełna dowolność.
Uwielbiam takie małe i puchate placuszki, polecam.
Puchate placki na kefirze.

               
                      Składniki:
  • 200 g kefiru
  • 2 jaja
  • 150 g mąki pszennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 2 łyżki cukru trzcinowego
  • 1 łyżka oleju
  • dżem truskawkowy

Do miski wlałam kefir, dodałam jaja i wymieszałam.
Teraz dodałam mąkę, proszek do pieczenia, sodę i dokładnie wymieszałam tworząc jednolite i gładkie ciasto.
Na koniec dodałam do ciasta olej i dokładnie wymieszałam.
Na rozgrzaną patelnię bez tłuszczu nakładałam porcje ciasta i smażyłam na niewielkim ogniu aż się zrumieniły z obu stron.
Podałam z dżemem truskawkowym.

Smacznego.
Przepis z archiwum.
"Podróże małe i duże"
Wiosenny zestaw

2 komentarze:

  1. Takie smażone cudeńka to ja lubię :) Kop pozytywnej energii i pysznego smaku z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszna energia z rana jest jak łyk świeżego powietrza, polecam.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks