Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

piątek, 20 maja 2016

Surówka z młodej kapusty z maślanką

Młoda kapusta, zdrowa, pyszna i smakowita, warto ją jeść na surowo czy kiszoną a takę w zupach, pomaga w trawieniu i ma mnóstwo witamin.
Tym razem poszatkowałam szybko kapustę, dodałam marchew i przyprawy i powstała pyszna surówka.
Zachęcam do skorzystania z przepisu.
Surówka z młodej kapusty z maślanką.

                   
                Składniki:
  • 1/2 główki młodej kapusty
  • 2 marchewki
  • cukier do smaku
  • ok. 100 ml maślanki
  • sól
  • pieprz
  • 1/2 pęczka koperku
  • 1 łyżka oliwy z oliwek

Kapustę drobno poszatkowałam, lekko posoliłam i wygniotłam dłońmi.
Marchew obrałam i starłam na tarce jarzynowej.
Dodałam do kapusty.
Dodałam cukier do smaku, posiekany koperek oraz pieprz i łyżkę oliwy z oliwek, wymieszałam.
Dodałam maślankę i jeszcze raz wymieszałam.
Przed podaniem schłodziłam.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Wiosna

4 komentarze:

  1. Do rybki robiłam dziś podobną surówkę i jak zobaczyłam u Ciebie postanowiłam dodać też maślankę do swojej surówki.Nigdy wcześniej nie dawałam maślanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto eksperymentować, wychodzą nieraz super dania.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks