sobota, 21 maja 2016

Szparagi zapiekane z gorgonzolą

Dopóki są szparagi korzystam z nich do woli aby się objeść i zapamiętać ten smak na długo.
Zimą i tak będę tęsknić za nimi a tymczasem nowe dania powstają.
Tym razem zapiekłam je z wyrazistym w smaku serem gorgonzola, efekt rewelacyjny, polecam.
Szparagi zapiekane z gorgonzolą.

                
                     Składniki:
  • 1 pęczek szparagów zielonych
  • sól 
  • cukier
  • 100 g gorgonzoli z niebieską pleśnią
Szparagi umyłam i odłamałam zdrewniałe końcówki, wystarczy nagiąć a one ułamią się tam gdzie trzeba.
Szparagi gotowałam 5 minut w lekko posolonej i pocukrzonej wodzie.
Odcedziłam i ułożyłam je w naczyniu do zapiekania.
Gorgonzolę pokruszyłam na szparagi i zapiekałam w piekarniku nagrzanym do 175 C z opcją grzania góra/dół przez ok. 10 minut aż ser się stopił.
Zajadałam same ale można potraktować danie jako przystawkę.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Kwietny maj

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger