piątek, 29 lipca 2016

Grillowany schab na ostro z chrupiącą sałatą

Szybki i pyszny obiad potrzebny na dziś, ależ proszę bardzo, podano do stołu.
Szybki dressing do sałaty, w tym czasie schab się grilluje i młode ziemniaczki się gotują i mamy to.
Przekonałam do takiego obiadu?, no to gotujemy.
Grillowany schab na ostro z chrupiącą sałatą.


              Składniki:
  • młode ziemniaki
  • plastry schabu bez kości
  • przyprawa indyjska ostra
  • oliwa 
  • koperek
              Sałata:
  • sałata masłowa
              Dressing:
  • 1 łyżeczka octu z chabra
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżka oliwy
  • 1 łyżeczka ziół toskańskich
  • sól morska

Sałatę umyłam i osuszyłam.
Plastry schabu natarłam przyprawą indyjską ostrą i odstawiłam na 15 minut.
Ziemniaki wyszorowałam i wraz ze skórką ugotowałam w osolonej wodzie. 
Składniki sosu wymieszałam i polałam sałatę.
Plastry mięsa grillowałam na patelni grillowej z obu stron, lekko skrapiając oliwą.
Podałam na desce posypane koperkiem.
Smacznego.
Pomysł autorski.
"Podróże małe i duże"
Mgły nad łąkami

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger