czwartek, 28 lipca 2016

Kaszotto z bobem, pomidorami i szpinakiem

Dziś danie pyszne i pożywne z wykorzystaniem mojej ulubionej kaszy pęczak.
Kaszę uwielbiam na różne sposoby a tak podana z warzywami smakuje wyśmienicie, polecam.
Wykorzystałam tutaj bób i szpinak a także pomidory, wszystko to co lubię.
Zaczynamy gotować?
Kaszotto z dodatkiem bobu, pomidorów i szpinaku.

Składniki:
  • 300 g bobu 
  • 2 łyżki oliwy 
  • 2 cebule czerwone wraz ze szczypiorem 
  • 2 pomidory 
  • 1/2 szklanki kaszy pęczak 
  • 500 ml bulionu wołowego 
  • 1/2 szklanki białego wytrawnego wina 
  • 1/2 pęczka koperku 
  • 1/2 młodego kabaczka 
  • garść szpinaku 
  • sól morska 
  • pierz do smaku

Przygotowanie:
  • Najpierw ugotowałam bób w osolonej i lekko pocukrzonej wodzie, przestudziłam i obrałam ze skórki.
  • Posiekałam drobno pomidory wraz ze skórką. 
  • Posiekałam drobno cebulę wraz ze szczypiorem.
  • Na patelnię wlałam oliwę, włożyłam cebulę i smażyłam aż się zeszkliła, dodałam teraz kaszę i smażyłam 5 minut.
  • Teraz na patelnię wlałam wino i dodałam pomidory, wymieszałam i wlałam bulion wołowy i gotowałam 20 minut.
  • Dodałam teraz umyty i pokrojony szpinak i pokrojonego w kostkę kabaczka wraz ze skórką.
  • Gotowałam 5 minut. 
  • Jak kaszotto jest za gęste dodać więcej bulionu.
  • Na koniec dodałam obrany bób i posiekany koperek i wymieszałam.
  • Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Łany zbóż w lesie

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger