Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 28 lipca 2016

Kaszotto z bobem, pomidorami i szpinakiem

Dziś danie pyszne i pożywne z wykorzystaniem mojej ulubionej kaszy pęczak.
Kaszę uwielbiam na różne sposoby a tak podana z warzywami smakuje wyśmienicie, polecam.
Wykorzystałam tutaj bób i szpinak a także pomidory, wszystko to co lubię.
Zaczynamy gotować?
Kaszotto z bobem, pomidorami i szpinakiem.

              Składniki:
  • 300 g bobu
  • 2 łyżki oliwy
  • 2 cebule czerwone wraz ze szczypiorem
  • 2 pomidory
  • 1/2 szklanki kaszy pęczak
  • 500 ml bulionu wołowego
  • 1/2 szklanki białego wytrawnego wina
  • 1/2 pęczka koperku
  • 1/2 młodego kabaczka
  • garść szpinaku
  • sól morska
  • pierz do smaku
Najpierw ugotowałam bób w osolonej i lekko pocukrzonej wodzie, przestudziłam i obrałam ze skórki.
Posiekałam drobno pomidory wraz ze skórką.
Posiekałam drobno cebulę wraz ze szczypiorem.
Na patelnię wlałam oliwę, włożyłam cebulę i smażyłam aż się zeszkliła, dodałam teraz kaszę i smażyłam 5 minut.
Teraz na patelnię wlałam wino i dodałam pomidory, wymieszałam i wlałam bulion wołowy i gotowałam 20 minut.
Dodałam teraz umyty i pokrojony szpinak i pokrojonego w kostkę kabaczka wraz ze skórką.
Gotowałam 5 minut.
Jak kaszotto jest za gęste dodać więcej bulionu.
Na koniec dodałam obrany bób i posiekany koperek i wymieszałam.
Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Łany zbóż w lesie

2 komentarze:

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks