Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

poniedziałek, 11 lipca 2016

Kotlety "ruskie"

Pierogi ruskie wszyscy znają i kochają a ja dziś przedstawiam inną wersję tych ruskich pierogów.
Smakują obłędnie z sosem z maślanki i surówką z białej kapusty.
Popróbujcie bo i szybko się je robi i znikną szybko.
Takie kotlety smakują wybornie o każdej porze roku.
Kotlety "ruskie".

           
              Składniki:
  • 1 kg ziemniaków ugotowanych i przeciśniętych
  • 400 g sera twarogowego
  • 1 jajo
  • 1 łyżeczka gałki muszkatołowej
  • 1 łyżeczka kminku
  • 1 duża cebula 
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • masło klarowane 
  • bułka tarta do panierowania
             Sos:
  • 150 ml maślanki
  • 2 łyżki posiekanej bazylii tajskiej
  • 2 łyżki posiekanej trybuli
  • 1/2 łyżeczki czosnku granulowanego
  • sól morska
Ziemniaki ugotowałam w osolonej wodzie, przecisnęłam przez praskę i wystudziłam.
Cebulę drobno posiekałam i podsmażyłam na łyżce masła klarowanego, wystudziłam.
Do wystudzonych ziemniaków dołożyłam twaróg, przyprawy, cebulę i dokładnie dłońmi wyrobiłam kleistą masę.
Z masy ulepiłam kotlety, obtoczyłam je w bułce tartej i smażyłam na rozgrzanym maśle klarowanym z obu stron na złoty kolor.  
Maślankę wymieszałam z posiekanymi ziołami, dodałam czosnek i sól do smaku i wymieszałam.
Podałam kotlety z surówką z młodej kapusty i sosem maślankowym.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Dokąd polecimy?

2 komentarze:

  1. Bazylia tajska? Ja chyba użyję zwykłej bazylii :) Ale ogólnie przepis bardzo oryginalny, jestem ciekawa, jak mi wyjdą moje kotlety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że możesz zwykłej, napisz jak smakowały.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks