środa, 24 sierpnia 2016

Prowansalska zupa bazyliowa

Zupy uwielbiamy więc skoro takiej zupy jeszcze nie jadłam to czas było spróbować tym bardziej że bazylię uwielbiam.
Zupa jest bardzo aromatyczna i bardzo smakowita.
Jest bardzo pożywna i doskonale zaspokoi głód.
Prowansalska zupa bazyliowa.

Składniki:
  • 4 duże pomidory - świeże lub z puszki
  • 2 marchewki
  • 250 g małej kolorowej fasoli suchej
  • 5 ząbków czosnku
  • 3 ziemniaki
  • 2 - 5 łyżek oliwy
  • garść makaronu małe kolanka
  • garść bazylii
  • 2 - 3 łyżki startego parmezanu
Przygotowanie zupy:
  • Fasolę dzień wcześniej namoczyłam w 1500 ml zimnej wody na noc.
  • Gotowałam fasolę w tej samej wodzie do miękkości, po upływie około 30 minutach dodałam do fasoli pokrojoną w plastry marchewkę.
  • Gdy fasola była już miękka dodałam pokrojone w kostkę ziemniaki oraz pokrojone pomidory - sparzone i obrane ze skórki.
  • Wsypałam do garnka suchy makaron i gotowałam jeszcze jakieś 20 minut.
  • Tuż przed zdjęciem z ognia dodałam roztarty i wymieszany z oliwą i bazylią czosnek, wcześniej zmiksowałam je ze sobą.
  • Doprawiłam zupę solą i pieprzem.
  • Na talerzu posypałam startym parmezanem.
Smacznego.
Przepis kuchni francuskiej.
"Podróże małe i duże"
Ciechocinek

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger