Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

środa, 24 sierpnia 2016

Prowansalska zupa bazyliowa

Zupy uwielbiamy więc skoro takiej zupy jeszcze nie jadłam to czas było spróbować tym bardziej że bazylię uwielbiam.
Zupa jest bardzo aromatyczna i bardzo smakowita.
Jest bardzo pożywna i doskonale zaspokoi głód.
Prowansalska zupa bazyliowa.

                 Składniki:
  • 4 duże pomidory - świeże lub z puszki
  • 2 marchewki
  • 250 g małej kolorowej fasoli suchej
  • 5 ząbków czosnku
  • 3 ziemniaki
  • 2 - 5 łyżek oliwy
  • garść makaronu małe kolanka
  • garść bazylii
  • 2 - 3 łyżki startego parmezanu
Fasolę dzień wcześniej namoczyłam w 1,5 l zimnej wody na noc.
Gotowałam fasolę w tej samej wodzie do miękkości, po upływie około 30 minutach dodałam do fasoli pokrojoną w plastry marchewkę.
Gdy fasola była już miękka dodałam pokrojone w kostkę ziemniaki oraz pokrojone pomidory - sparzone i obrane ze skórki.
Wsypałam do garnka suchy makaron i gotowałam jeszcze jakieś 20 minut.
Tuż przed zdjęciem z ognia dodałam roztarty i wymieszany z oliwą i bazylią czosnek, wcześniej zmiksowałam je ze sobą.
Doprawiłam zupę solą i pieprzem. 
Na talerzu posypałam startym parmezanem.
Smacznego.
Przepis kuchni francuskiej.
"Podróże małe i duże"
Ciechocinek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks