Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

czwartek, 1 września 2016

Cukier miętowy

Macie czasami za dużo mięty? u mnie w ogródku rozrosła się jak szalona.
Zrobiłam z niej cukier miętowy, idealny będzie do deserów czy nawet do napojów.
Polecam gorąco, pachnie w całym domu.
Cukier miętowy.

                 Składniki:
  • 1 szklanka cukru drobny kryształ
  • 1/2 szklanki listków mięty
Listki mięty umyłam, osuszyłam, włożyłam do misy blendera.
Dodałam cukier i zmiksowałam razem.
Można także utłuc cukier z miętą w moździerzu. 
Rozsypałam cukier na tacy i suszyłam mieszając co jakiś czas aby się nie zbrylił.
Po 24 godzinach cukier jest suchy a pachnie w całym domu.
Przełożyłam go do słoika i szczelnie zamknęłam. 
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Tuż przed żniwami

4 komentarze:

  1. Super pomysł. Mam miętę, więc pewnie wypróbuje 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o tym słyszę. Do czego go używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w poście do deserów, słodzenia herbaty czy aromatyzowania jogurtu.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks