piątek, 30 września 2016

Jagodowy budyń jaglany

Jaglany budyń jest pyszny, pewnie już próbowaliście ale jaglany budyń jagodowy jest najlepszy na świecie, zakochałam się w nim.
Zamroziłam dużo jagód i będę sobie go gotowała zimą na poprawę nastroju.
Polecam gorąco, polubicie go, deser wyśmienity.
Jagodowy budyń jaglany.


              Składniki: 2 porcje
  • 1/2 szklanki kaszy jaglanej suchej
  • 1 szklanka wrzącej wody
  • szczypta soli
  • 1 szklanka jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki miodu
  • 300 g jagód
Kaszę jaglaną wsypałam na sito i przelałam wrzącą wodą, potem płukałam kilka chwil pod bieżącą gorącą wodą aby wypłukać z niej całą goryczkę.
Zagotowałam wodę, dodałam sól i wsypałam przepłukaną kaszę.
Gotowałam pod przykryciem nie mieszając przez 20 minut.
Kaszę po ugotowaniu zmiksowałam blenderem ręcznym na gładki krem, po czym dodałam jogurt, jagody i miód i dalej miksowałam na gładki budyń
Podałam na gorąco ale równie dobrze smakuje na zimno.
Przyozdobiłam kleksem jogurtu i jagodami.
Jeśli nie lubicie pestek z jagód, wystarczy je wcześniej zmiksować i przetrzeć przez sito a na końcu dodać do budyniu.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Perłowiec malinowiec i wrzosy

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger