czwartek, 27 października 2016

Pity po polsku

Dobrej jakości chlebki pita można już zakupić w każdym dobrym sklepie a potem sami stwórzmy sobie pyszny obiad, śniadanie, podwieczorek.
Nasze ulubione dodatki sprawią że pita będzie pożywna i smakowita. 
Popróbujemy stworzyć coś pysznego?
Pity po polsku.


             Składniki:
  • 5 chlebków pita
  • 2 pomidory Lima
  • 1 duży ogórek małosolny lub kiszony
  • 1 czerwona cebula
  • sos ailloli czyt. ajoli
  • 2 średnie kiełbaski polskie
  • kilka listków sałaty

Pomidory pokroiłam w plastry, ogórka także w plastry.
Cebulę pokroiłam w krążki, sałatę umyłam i osuszyłam.
Z kiełbasy zdjęłam osłonkę, porwałam na kawałki i podsmażyłam ją na patelni na małe skwareczki.
Chlebki pita podgrzałam w piekarniku aby były ciepłe i elastyczne, przekroiłam do połowy.
Do środka włożyłam łyżkę sosu a potem układałam pomidora, ogórka i cebulkę, po łyżce podsmażonej kiełbasy, wsunęłam liść sałaty i ponownie polałam sosem.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Czar pustych plaż - Ślesin

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger