środa, 2 listopada 2016

Czekoladowy budyń jaglany

Pyszny deser dziś mam do przedstawienia.
Budyń jest mega czekoladowy i bardzo pachnący, jest bardzo zdrowy.
Polecam na deser albo na śniadanie.
Cały szkopuł polega na ugotowaniu kaszy jaglanej a potem już z górki.
Czekoladowy budyń jaglany.


               Składniki: 4 porcje
  • 1 szklanka kaszy jaglanej sypkiej
  • 3,5 szklanki mleka 
  • 3 łyżki kakao
  • garść daktyli
  • 2 łyżki masła orzechowego
  • wiórki czekolady do podania
Daktyle włożyłam do miseczki, zalałam wrzącą wodą do wysokości daktyli, odstawiłam na 30 minut, po czym zmiksowałam.
Kaszę jaglaną przelałam wrzącą wodą i płukałam na sicie gorącą wodą kilka minut.
Kaszę zalałam mlekiem i gotowałam pod przykryciem 25 minut.
Ugotowaną kaszę włożyłam do blendera, dodałam kakao, zmiksowane daktyle, masło orzechowe i zmiksowałam na gładki krem.
Jeśli jest za gęsty wystarczy rozcieńczyć go ciepłym mlekiem.
Podałam z wiórkami czekolady. 
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Las Puczniew

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger